A projekt bemutatása
A projekt célja Salgótarján déli területén lévő ipari park, iparterület elérhetőségét és feltárását segítő vonalas infrastruktúra fejlesztése, a meglévő alapinfrastruktúra bővítése, illetve a már betelepült és a jövőben betelepülni kívánó vállalkozások működési feltételeinek, vállalkozói környezetének javítása. Az Ipari Parkba betelepült vállalkozások közúti forgalma folyamatosan növekszik, amelyet az úthálózat már nem tudott kielégíteni forgalombiztonságosan.
Az út 459 méter hosszon új aszfaltburkolatot kapott, a szükséges helyeken kiegyenlítő réteggel. Két helyen új, betonburkolatú autóbusz öböl készült térkő burkolatú leszállóperonnal. 70 méter hosszon árokburkolás, mellette két méter szélességű járda kerütl kiépítésre szintén térkőből. 50 méter hosszon csapadékcsatorna készült, a felújításra kerülő útszakaszon pedig kiépítésre került a közvilágítás 11 darab kandeláber építésével.
Az üzemek felőli oldalon két helyen, fél méter útpálya szélesítéssel új autóbusz leszálló peron készült térkő burkolattal, csatlakozva a meglévő járdához. 121 méter hosszon a csapadékvíz elvezető árok helyett zárt szelvényű csatorna készült beton csövekből. Két férőhelyes beton burkolatú kamionparkoló is kialakításra került, valamint kétszer kilenc férőhelyes személygépkocsi parkoló. A Tarján-patak felőli oldalon 15 méter hosszú, másfél méter széles leszálló peron került kialakításra beton térkő burkolattal.
Az út 459 méter hosszon új aszfaltburkolatot kapott, a szükséges helyeken kiegyenlítő réteggel. Két helyen új, betonburkolatú autóbusz öböl készült térkő burkolatú leszállóperonnal. 70 méter hosszon árokburkolás, mellette két méter szélességű járda kerütl kiépítésre szintén térkőből. 50 méter hosszon csapadékcsatorna készült, a felújításra kerülő útszakaszon pedig kiépítésre került a közvilágítás 11 darab kandeláber építésével.
Az üzemek felőli oldalon két helyen, fél méter útpálya szélesítéssel új autóbusz leszálló peron készült térkő burkolattal, csatlakozva a meglévő járdához. 121 méter hosszon a csapadékvíz elvezető árok helyett zárt szelvényű csatorna készült beton csövekből. Két férőhelyes beton burkolatú kamionparkoló is kialakításra került, valamint kétszer kilenc férőhelyes személygépkocsi parkoló. A Tarján-patak felőli oldalon 15 méter hosszú, másfél méter széles leszálló peron került kialakításra beton térkő burkolattal.
Képek